Cuma, Ağustos 23, 2013

Yurtdışı Gezileri

Hafızamı şöyle bir yokladığımda son iki yıl aslında bayağı bir yer gezip gördüğümü farkettim. Ve sırf bunun bile bir şükür vesilesi olduğunu düşündüm. Ne güzel ve çok şükür ki pek çok yeri sağlıklı olarak gezme ve deneyimleme fırsatını Allahım bana nasip etti.

2011 yılının Aralık ayında Fransız Riviera'sını çalıştığım yerdeki bir iş arkadaşımla trenle gezdik. Rotamız Marsilya, Nice, Cannes ve Monaco idi. Yeni yıla Marsilya'da girdik:)

2012 yılının Şubat ayında ilk kez Yunan topraklarına ayak basmak nasip oldu ve çoçukluktan tanıdığım kız arkadaşlarımla Atina'ya gittik ve felekten 4 gün çaldık:)

2012 yılı Haziran ayında Erasmus kapsamında Litvanya Vilnius'a giderek 10 gün gezdim. Litvanya gezisi bana harika bir arkadaş kazandırdı: Sigita. She is so dear to my heart!

2013 yılının Mayıs ayında yine Erasmus kapsamında bu kez bir meslektaşımla İtalya'ya gittik. Milano, Verona ve Venedik'i gezdik. Verona ve Venedik tek kelimeyle muhteşemdi. Tekrardan gelmeye niyet ederek Venedik'ten ayrıldık.

Son olarak 2013 yılının Ağustos ayında, Ramazan  bayramı tatilinde ablamla Roma ve Floransa'yı gezdik. Çok ama çok güzel ve keyifliydi. Özellikle Floransa'yı çok beğendim ve çok romantik buldum. Eğer bir gün eşim olursa buraya yeniden sağlık ve huzurla gelmek için kiliselerinde dua ettim:)

2013 yılının Kurban bayramında ise, sanırım Ekim'de başlamıştı bayram o sene, Tayland'a gittim. Tayland'da Bangok ve Puket adasını gezmiştik. ETS tur ile gitmiştim ve bir sürü güzel insanla tanışmıştım.

2014 yılında Sakız adasına gittim ilk kez ve ondan sonra başka bir yurt dışı gezim olmadı diye hatırlıyorum. 

Artık zamanı gelmiş bir yerlere gitmenin:) İnşallah bu yıl (2016)  Eylül ayında balayı için yurt dışına çıkmayı planlıyorum. Kısmet!


Hiç yorum yok: