Cuma, Ağustos 23, 2013

Yeni Yıl Kutlamaları...

Bu bloga yeni yılları nasıl geçirdiğimi geçmişte not etmişim. Ancak son iki seneyi yazmamışım. Ertesi gün ne yediğini unutan biri olarak aklıma gelmişken hemen not düşeyim istedim. 2011 yılının 2012'ye bağlandığı gece çalıştığım kurumdaki bir arkadaşımla yeni yıla Marsilya limanında girmiştik. Yeni yıl tatilini kullanarak yaklaşık 5-6 ay önceden planladığımız Fransız Rivierası Nice-Monaco-Cannes yolculuğunun ilk ve son ayağıydı Marsilya. İlginç bir deneyim oldu bizim için. Eğer araştırırsam bir yerlerde bir video kaydımız bile vardı o geceye ait:)

Bir sonraki yıl benim için zor geçen bir yıl oldu ve canım çok da birşey yapmak istemedi. Ancak İzmir'de de durmak istemediğim için Antalya'ya ablamın yanına gitmeye karar verdim. Yeni yıl akşamı ablamın tatlı arkadaşları Belgin ve Hümeyra'nın evinde muhteşem leziz yemekler, Belgin'in harika müzik arşivi, Lale'nin piano solosu, Belgin'in güzel sesi ve akordion nağmeleri ile 2013'ü karşılamak nasip oldu. 

Bakalım 2014'ü nerede, nasıl ve kimlerle karşılayacağız:)

Evet, yıl 2016, aylardan Temmuz, günlerden 19. Bu postu update etmek istiyorum hatırlayabildiğim kadarıyla. Hafızam çok iyi değil aslında. 2014'ü nerede karşıladım? Evet hatırlıyorum. İzmir'de önce ailelerimizle beraber olduktan sonra arkadaşım benim evime gelmişti. Ben evde yemek yapmıştım, güzel bir akşam yemeği ve sonrasında siyah beyaz film seyrederek girmiştik yeni yıla.

2015'i nerede karşıladım acaba? Bir düşüneyim. Evet hatırladım. Ablam, o zamanki nişanlısı şu anda eşi ilker, benim ekonomi üniversitesinden arkadaşım Itır, ablamın arkadaşı Lale ve oğlu ile Alaçatı'da Kuytu isimli bir restoranda yılbaşı yemeği rezervasyonu yaptırmıştık ancak gittiğimizde yaşadığımız hayal kırıklığı sonucu (çok kalabalık olması, kapı ağzında bir masa verilmesi ve işletmecisinin kötü davranışları) oradaki yemeği ve odalarımızı iptal edip, spontan bulduğumuz yine Alaçatı'da Köstem Otel'de kalmış, yemeği de pansiyonun sahibi Güler hanımın o aksam konukları için yapmış olduğu yemeğe bizleri de dahil etmesiyle, masa başında şarkılar söyleyerek, sohbet ederek geçirmiştik. 

2016'yı karşılarken 23 Eylül 2015 tarihinde İzmir Karşıyakada tanıştığım şu anda nişanlım olan kişiyle onun evinde ve İngiltere'den ziyaret eden annesiyle yeni yılı kutladık. Biraz İngiliz usulü bir kutlama oldu:) Büyük bir yemek hazırlamadık. Yaş pasta, çerez, kraker, peynir, cips vb. gibi atıştırmalık ve içkiyle kutladık. Ne güzeldi!


Hiç yorum yok: